Novosti


Ericsson Nikola Tesla hitro reagirao na izvanredne okolnosti

  Kategorije: Obavijesti

Ericsson Nikola Tesla Grupa u ovim izuzetno zahtjevnim vremenima na prvo mjesto stavlja sigurnost i zdravlje pa je žurno poduzela preventivne i zaštitne mjere kako bi minimizirala širenje i negativne utjecaje aktualne situacije na zaposlenike, kupce, partnere te poslovne aktivnosti, ali i pomogla široj zajednici tamo gdje je sada najpotrebnije.

U ovim izuzetno zahtjevnim vremenima kada je pandemija COVID-19 zahvatila gotovo cijeli svijet te se proširila i na Hrvatsku i kada je Zagreb pogodio snažni potres Ericsson Nikola Tesla Grupa pomno prati situaciju, analizira rizike i donosi konkretne odluke sukladno napucima i preporukama nadležnih državnih tijela.  Pandemija COVID-19 uzrokuje globalni poremećaj u isporuci opreme i repromaterijala, ograničenje kretanja, odgode već planiranih investicijskih projekata kupaca te bitno reducira dosadašnje poslovne aktivnosti. Ericsson Nikola Tesla Grupa uvijek na prvo mjesto stavlja sigurnost i zdravlje pa je žurno poduzela preventivne i zaštitne mjere kako bi minimizirala širenje i negativne utjecaje aktualne situacije na zaposlenike, kupce, partnere te poslovne aktivnosti.

U okolnostima koje zahtijevaju strogo i dosljedno ograničenje fizičkih kontakata, dok se istodobno povećavaju brigu za naše bližnje, ali i za širu društvenu zajednicu, telekomunikacije i digitalna transformacija poslovanja nameću se kao optimalan izbor u krizi s kakvom se dosada još nismo susreli.

Grupa kontinuirano radi na osiguravanju stabilnosti telekomunikacijskih mreža koje su sada kritična okosnica za javne usluge, poslovanje i povezanost u Hrvatskoj, a kroz rad naših stručnjaka u globalnoj Ericssonovoj korporaciji doprinosi i rješavanju komunikacijskih izazova diljem svijeta.

Pod posebnim opterećenjem su zaposlenici u podršci telekom operatorima koji u suradnji s kupcima danonoćno nadziru rad mreža. Statistika pokazuje da je govorni promet u mobilnim mrežama tijekom prvog tjedna rada od kuće konstantno rastao te je na kraju tjedna dosegao porast od 60 posto. No, u nedjelju ujutro, neposredno nakon potresa, oboreni su svi rekordi opterećenja,  jer se govorni promet više nego udvostručio. Usprkos svim tim opterećenjima, pravodobnom reakcijom, osigurana je stabilnost i operativnost sustava.

Budući da je potres izazvao požar u jednom dijelu zgrada Hrvatskog Telekoma u Zagrebu oštetivši dio opreme, iz sigurnosnih je razloga isključeno napajanje, što je rezultiralo prekidom fiksnog pristupa internetu. Zahvaljujući naporima HT-ovih, ali i zaposlenika Ericssona Nikole Tesle, u iznimno zahtjevnim uvjetima, problem je riješen.

Uz preventivni i preporučeni rad od kuće, kompanijski Centar za istraživanje i razvoj, jedan od najvećih u korporaciji redovito obavlja svoje zadatke, a u nekim aktivnostima čak proširuje svoje odgovornosti te na njihovu realizaciju preusmjerava one zaposlenike iz drugih dijelova kompanije koji su zbog zabrane putovanja onemogućeni u svom radu na terenu. Za to vrijeme stručnjaci za mrežna rješenja, kao i za rješenja za industriju i društvo, trude se osigurati još primjerenije kapacitete i rješenja za optimalno funkcioniranje mreža i usluga.

U suradnji s Ministarstvom zdravstva, Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, Agencijom za podršku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama te s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje, Ericsson Nikola Tesla je nadogradio Centralni zdravstveni informacijski sustav RH, a posebno njegovu sigurnosnu infrastrukturu, kako bi omogućio implementaciju novih, u borbi protiv  COVID-19 infekcije, posebno važnih web aplikacija.

Printanje nosača za vizireU doba nesigurnosti kompanija se trudi djelovati odgovorno i konstruktivno u svom temeljnom poslovanju, a  povrh toga pokazati ljudskost i empatiju u baš svakoj donesenoj odluci, u svakoj radnji koju poduzima i svakoj akciji koju podupire. U tom smislu kontinuirana komunikacija sa zaposlenicima  koji uglavnom rade od kuće predstavlja izuzetno važnu kariku u osiguranju kontinuiteta poslovanja i motivacije ljudi.

Nakon donacije računala Klinici za infektivne bolesti "Dr. Fran Mihaljević", Ericsson Nikola Tesla se ponukan pozivom za pomoć Hrvatskog studentskog zbora pridružio izvrsnoj inicijativi #studentipomazu. Na 3D printerima u Zagrebu i Splitu zaposlenici printaju nosače za vizire za zaštitu medicinskog osoblja. Ono što je počelo kao mala volonterska akcija, dobilo je veći zamah kada je predsjednica kompanije, mr.sc. Gordana Kovačević, odobrila budžet za nabavku materijala iz kojeg bi se prema prvoj procjeni s terena moglo isprintati više tisuća vizira.

U kriznom vremenu ovakvi i slični angažmani pomažu da ostanemo “normalni ljudi” i u nenormalnim uvjetima. Jer kada ulice opuste, a za dobrobit svih nas osvanu mnoge fizičke barijere, inženjeri Ericssona Nikole Tesle su aktivni kako bi mreže i dalje radile, kako bi ostali povezani i brinuli jedni o drugima.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


  Na vrh stranice