Novosti


Ericsson, Telia i Sveučilišna bolnica Sahlgrenska koriste umjetnu inteligenciju u borbi protiv pandemije

  Kategorije: Projekti

Primjena komunikacijskih tehnologija pruža niz dobrobiti zdravstvenim sustavima. Najnovija primjena vezana je uz borbu protiv COVID-19 pandemije. Ericsson, Telia i Sveučilišna bolnica Sahlgrenska u Švedskoj testiraju korištenje umjetne inteligencije u stvaranju modela za planiranje i predviđanje zdravstvenih zahtjeva i resursa.

Umjetna inteligencija

S obzirom na veliko opterećenje bolnica i zdravstvenih resursa, planiranje je postalo važnije i teže nego u normalnim okolnostima. Iako je pandemija pokazala da je teško predvidjeti potrebe bolnica, također je postalo jasno da elastične mreže i mobilni podaci mogu pomoći u suočavanju s tim izazovima.

Sveučilišna bolnica SahlgrenskaEricsson, Telia i Sveučilišna bolnica Sahlgrenska (SB) surađuju u kreiranju modela za planiranje i predviđanje zdravstvenih resursa i zahtjeva. Istraživački inovacijski projekt, započet u rujnu 2020. godine, spaja naprednu analizu i modele umjetne inteligencije sa zdravstvenim informacijama u učinkovitijem planiranju zdravstvenih resursa. Projekt koristi anonimizirane podatke Telia Crowd Insights prikupljene iz Telijine švedske mobilne mreže.

Ericsson posjeduje opsežno znanje o umjetnoj inteligenciji i telekomunikacijskim mrežama, a spajanje ovih kompetencija s navedenim podacima i medicinskim iskustvom SB te iskustvom u stvarnom vremenu  vezanom uz COVID-19 omogućuje učinkovitije planiranje i predviđanje zdravstvenih resursa.

Primjerice, korištenjem ovih podataka može se poboljšati procjena broja pacijenata s COVID-19 koji će biti primljeni u bolnicu. Kao dio ovog projekta, SB također surađuje sa Sveučilištem za tehnologiju Chalmers u Švedskoj u boljem planiranju vezanom uz COVID-19.

Peter Laurin, čelni čovjek Upravljanih usluga u Ericssonu, kaže „Ericsson već dugo tehnologiju koristi za dobrobit. Sada to proširujemo na korištenje naših UI alata i stručnosti u olakšavanju izazova bez presedana koje je postavio COVID-19. Naša suradnja s Telijom i Sveučilišnom bolnicom Sahlgrenska pokazuje vrijednost koju podaci u kombinaciji s tehnologijama poput umjetne inteligencije i strojnog učenja mogu donijeti zdravstvu i društvu “.

Pročitajte više kako Ericsson koristi UI u stvaranju inteligentnijih mreža.

 

Povezano

Ericsson recognized for COVID-19 response leadership by Global Business Alliance 

With the corona threat emerging, Ericsson teams in China provided connectivity to frontline hospitals 

Delivering Critical Care Connectivity: now and into the future 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice