Novosti


Vrijednost 5G : Performanse koje kreiraju lojalnost

  Kategorije: Trendovi

Ericssonov ConsumerLab je proveo istraživanje na 28 5G tržišta i identificirao četiri ključna trenda za realizaciju vrijednosti 5G. Ovo recentno istraživanje pružateljima komunikacijskih usluga daje važne uvide u pokretače zadovoljstva 5G mrežom i zadržavanje korisnika.


Što korisnici žele od 5G?

Način korištenja 5G se mijenja što otvara nove prilike pružateljima komunikacijskih usluga da monetiziraju 5G.
Ericssonov ConsumerLab identificirao je 4 ključna potrošačka trenda nakon online intervjua s 37 000 korisnika, uključujući 10 000 aktivnih 5G korisnika, provedenih na 28 tržišta u razdoblju od svibnja do lipnja 2023. Ispitanici predstavljaju online populaciju u dobi od 15 do 69 godina na ispitanim tržištima koja obuhvaćaju 1,5 milijardi potrošača i 650 milijuna 5G korisnika.

Glavni zaključci

Više informacija

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice