Hotelska rješenja


Ericsson Nikola Tesla nudi rješenja, koja podržavaju specifičnost komunikacija u hotelskom okruženju, te omogućuju gostu jednostavan pristup komunikacijskim uslugama, a hotelskom osoblju poboljšanje učinkovitosti i produktivnosti uz pružanje kvalitetnijih usluga gostu. Pored hotela, navedena rješenje moguće je primjeniti za lječilišta, bolnice, kongresne centre i slično.

Hotelska se rješenja iz portfelja Ericssona Nikole Tesle zasnivaju na rješenju za hotelijerstvo HAS (Hospitality Application Solution). HAS nudi usluge za hotelske goste, osoblje i administraciju hotela kao što su prijava i odjava gosta, stanje sobe, pozivi za buđenje, blokiranje i deblokiranje telefona gosta. Rješenje je potpuno integrirano u poslovanje hotela, te pruža potporu osoblju u radu i olakšava administriranje hotela. HAS se temelji na Mitelovom komunikacijskom PBX rješenju MiVoice MX-ONE koje je prošireno funkcijama za hotelijerstvo. HAS podržava integraciju s hotelskim aplikacijama kao što su aplikacije za upravljanje hotelima FOS/PMS (Front Office System/Property Management System).

Rješenje za srednje i velike hotele zasniva se na rješenju za hotelijerstvo HAS (Hospitality Application Solution). HAS nudi usluge za hotelske goste, osoblje i administraciju hotela kao što su prijava i odjava gosta, stanje sobe, pozivi za buđenje, blokiranje i deblokiranje telefona gosta. Rješenje je potpuno integrirano u poslovanje hotela, te pruža potporu osoblju u radu i olakšava administriranje hotela. HAS se temelji na Aastrinom telefonskom PBX rješenju MX-ONE Telephony Switch/Telephony Server koje je prošireno funkcijama za hotelijerstvo. HAS podržava integraciju s hotelskim aplikacijama kao što su aplikacije za upravljanje hotelima FOS/PMS (Front Office System/Property Management System).




  Na vrh stranice