"Rezultati poslovanja u prvih devet mjeseci ove godine pokazuju da nastavljamo sa solidnim performansama koje su u skladu s našim planovima i očekivanjima. Svih pet poslovnih perspektiva Ericssona Nikole Tesle - financije, kupci, kompetencije, interna učinkovitost i zaposlenici - kroz koje se prati poslovanje kompanije, pokazuju zadovoljavajući trend i razine postignuća.
Da bismo mogli postići tako dobre poslovne rezultate potrebno je ulagati sve više truda i znanja jer djelujemo u okruženju koje obilježava sve jača konkurencija, ubrzan razvoj novih tehnologija, pritisak na cijene te sve sofisticiraniji zahtjevi naših kupaca. Posebno bih naglasila inovativnost u svemu što radimo kao bitnu i ključnu komparativnu prednost u poslovnom uspjehu kompanije.
Ono čega smo mi u Ericssonu Nikoli Tesli itekako svjesni jest činjenica da to što smo dio korporacije Ericsson i u njoj imamo svoje obveze i odgovornosti, ne umanjuje našu odgovornost prema svim ciljanim skupinama za promišljanje scenarija strateškog rasta i razvoja te uspješnost poslovanja hrvatske kompanije. Zato sustavno poduzimamo korake koji nam osiguravaju zadržavanje dobre pozicije na tržištima na kojima poslujemo, te otvaraju mogućnost ulaska u nove poslovne segmente. Drugim riječima, repozicioniranje prema snažnoj sistemskoj integraciji, multimedijskim rješenjima, ponudi novih proizvoda i usluga te stalni fokus na kvalitetu i troškovnu učinkovitost naši su prioriteti. Tijekom prvih devet mjeseci ove godine značajno smo proširili razvojno istraživačke aktivnosti u našem Institutu za telekomunikacije i ostalim ekspertnim centrima, zaposlili 116 novih stručnjaka, te značajna sredstva uložili u razvoj kompetencija, opremanje novih radnih mjesta, nabavku maketa i potrebnih "alata" za nova budućnosti orijentirana područja i nove poslovne segmente", istaknula je Gordana Kovačević, predsjednica kompanije.
U odnosu na isto razdoblje prethodne godine kompanija je ostvarila rast prihoda od prodaje od 11% kao rezultat porasta volumena poslovanja na svim glavnim tržištima. Knjižene narudžbe niže su 8%, ali su u skladu s planom, te predstavljaju solidnu bazu za ostvarenje zacrtanih ciljeva u budućnosti.
Prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznose 336,9 milijuna kuna, što predstavlja porast od 15,8% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Usluge na internom Ericssonovom tržištu kroz prodaju znanja naših stručnjaka najvećim dijelom u Institutu za telekomunikacije (R&D) i Globalnom centru za isporuku usluga (GSDC), ali i kroz jedinice odgovorne za cjelovita rješenja i usluge, postaju sve veći dio poslovnih rezultata. Na internom Ericssonovom tržištu prihodi od prodaje veći su za čak 24,3% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, te iznose 250 milijuna kuna.
Rezultati na tržištu Zajednice neovisnih država također bilježe rast prodaje od 9,4%, s ostvarenih 396 milijuna kuna. Glavni pokretač rasta su rezultati na Bjeloruskom tržištu s ostvarenih 205 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Dobri rezultati ostvareni su i u Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori gdje je zabilježen rast prihoda od prodaje od 14% s ostvarenih 179 milijuna kuna.