„Pokazatelji poslovanja Ericssona Nikole Tesle u prvih devet mjeseci ove godine u skladu su s našim očekivanjima. Osnovne značajke su porast prihoda od prodaje i operativne dobiti. Pored toga, važno je istaći da smo unatoč sve težim uvjetima poslovanja zadržali dobru razinu marži, te generirali snažan novčani tok od poslovnih aktivnosti. Uzevši u obzir stanje i trendove u informacijsko-telekomunikacijskoj industriji mogu zaključiti da su naši i Ericssonovi rezultati sukladni svjetskim trendovima u našoj industriji, samo s većim pozitivnim predznakom na što možemo biti itekako ponosni. Međutim, bez obzira na ove pozitivne činjenice te snažan rast u fiksnom i mobilnom širokopojasnom pristupu, puni zamah globalne izgradnje mreža temeljenih na HSPA tehnologiji, eksponencijalan rast mobilnih korisnika širom svijeta te sve veće potrebe u području ICT rješenja i e-poslovanja, istodobno raste zabrinutost poslovnih subjekata vezano uz svjetsku recesiju i njene globalne posljedice. Stoga je neizvjesno kako će se u budućnosti ponašati operatori i hoće li i u kojoj mjeri krajnji korisnici smanjiti potrošnju u području telekomunikacijskih usluga. Na globalne trendove ne možemo značajno utjecati, možemo ih pratiti i prilagođavati im se, ali ono što možemo učiniti je kontinuirano unaprjeđenje naše operativne efikasnosti, iskorištavanje svake poslovne prilike te prepoznavanje novih područja za rast. Ključni element našeg lokalnog i regionalnog uspjeha je Ericssonov tehnološki i poslovni brand u kombinaciji sa snagom i komparativnom prednošću Ericssona Nikole Tesle. Temeljem dosadašnjeg iskustva mogu reći da se naša fokusiranost na strateški dobro odabrana prioritetna područja, inovativnost i unutarnju sinergiju pokazala presudnom za stabilnost poslovanja i dugoročni rast.“, istaknula je Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle.
Ericsson Nikola Tesla je tijekom prvih devet mjeseci ove godine ostvario slijedeće rezultate. Prihodi od prodaje povećani su 3% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, što je rezultat značajnog porasta prodaje na tržištima u regiji, kontinuirano dobrog poslovanja na domaćem tržištu te izvozu znanja na Ericssonovo tržište. Knjižene narudžbe bilježe porast od 1%.
Na domaćem tržištu prihodi od prodaje povećani su 7,6% te iznose 416,6 milijuna kuna. Na tržištima u regiji (Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Kosovo) prihodi od prodaje porasli su 32,2% na 334,6 milijuna kuna, od čega je gotovo polovica realizirana na bosansko-hercegovačkom tržištu. Na tržištu Zajednice Neovisnih Država prihodi od prodaje iznose 249,1 milijun kuna i niži su 25,2%. Rezultati na ruskom tržištu veći su od prošlogodišnjih, dok je u Bjelorusiji i Kazahstanu došlo do vremenskog pomaka u realizaciji određenih poslova što je značajno utjecalo na ukupni rezultat u promatranom periodu. Na Ericssonovom tržištu prihodi od prodaje porasli su 4,2% te iznose 308 milijuna kuna prvenstveno zahvaljujući istraživačko razvojnim aktivnostima te prodaji usluga.
Gledajući rezultate prodaje prema vanjskim kupcima (bez Ericssonovog tržišta) u naša tri poslovna segmenta situacija je slijedeća; mrežna infrastruktura iznosi 63%, usluge 29% te multimedijska rješenja (uključujući poslovne sustave) 8%. Sistemska integracija iznosi 39% od ukupne prodaje usluga.