Poslovanje 
Rezultati poslovanja Ericssona Nikole Tesle u prvom tromjesečju 2010.

Komentirajući rezultate poslovanja Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle, istaknula je sljedeće:

 

„Glavne karakteristike poslovanja Ericssona Nikole Tesle u prvom tromjesečju ove godine u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje su porast knjiženih narudžbi, prihoda od prodaje, operativne dobiti i novčanog toka od operativnih aktivnosti. Zadržana je snažna financijska pozicija te ostvaren porast ukupnih novčanih sredstava. Kompanija je bila usmjerena na upravljanje rizicima, unapređenje obrtnog kapitala, operativnu i troškovnu učinkovitost kako bi ostvarila navedene rezultate i istovremeno kupcima osigurala kvalitetne poslovne modele te brza i učinkovita rješenja.

 

Tijekom prvog tromjesečja ostvaren je značajan porast volumena poslovanja na izvoznim tržištima. Domaće tržište je slabije od očekivanja te bilježi pad u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, prvenstveno zbog manjih investicija T-HT-a te pregovora o novom okvirnom ugovoru s Tele2. Na internom Ericssonovom tržištu ostvaren je daljnji porast prodaje. Ključ stabilnog poslovanja Ericssona Nikole Tesle je vješto balansiranje između ova tri temeljna tržišna segmenta.

Kreiranje ICT rješenja u segmentu industrije i društva, koja stvaraju novu vrijednost za poslovnu i društvenu zajednicu, smatramo izuzetno bitnim. Ponosna sam da je naše rješenje Ericsson Mobile Health predstavljeno poslovnim partnerima i investitorima na najvećoj svjetskoj izložbi rješenja u području mobilnih telekomunikacija – Mobile World Congress 2010 u Barceloni i nedavno održanoj Godišnjoj skupštini korporacije Ericsson.

 

Današnje tržišno okruženje obilježava jaka konkurencija, brzi razvoj novih tehnologija te ekonomska kriza što rezultira brojnim rizicima. Kao glavne rizike naznačila bih snažan pritisak na cijene proizvoda i usluga te oprez u investiranju i fokus na operativne troškove od strane naših kupaca. Međutim, poslovne prilike vidimo u daljnjem rastu podatkovnog prometa, transformaciji postojećih mreža u mreže nove generacije temeljene na Internet protokolu, promjeni tehnologije od 2G prema 3G mrežama te naznaci 4G mobilnih telekomunikacijskih sustava, odnosno LTE. Sukladno tome, nastavit ćemo s ulaganjem u razvoj strateških znanja, inovativnost te nova tržišta, kupce i rješenja za nove poslovne segmente. I nadalje ćemo analizirati i reagirati na sve poslovne rizike, biti usmjereni prema kupcima i njihovim zahtjevima te nuditi kvalitetna ICT rješenja koja će osigurati rast i profitabilnost naših kupaca, a isto tako i naše kompanije.“

Dodatne informacije