Poslovni rezultati 
Rezultati poslovanja Ericssona Nikole Tesle u prvom tromjesečju 2011.

Komentar Gordane Kovačević, predsjednice Ericssona Nikole Tesle:

 

„Ukupni rezultati Ericssona Nikole Tesle u prvom tromjesečju ove godine ukazuju na smanjenje knjiženih narudžbi u odnosu na isto razdoblje prethodne godine od 31%. Istovremeno zabilježen je porast prihoda od prodaje od 2% te poboljšana bruto marža i operativna dobit. Ostali financijski pokazatelji i nadalje su snažni. Ostvaren je novčani tok od poslovnih aktivnosti od 60,7 milijuna kuna te su ukupna novčana sredstva, uključujući kratkoročnu financijsku imovinu porasla na gotovo 793 milijuna kuna krajem tromjesečja. Odnos vlastitog kapitala i ukupne imovine iznosio je 79,2%.

 

Smanjenje knjiženjih narudžbi prvenstveno se može pripisati smanjenju narudžbi na našim izvoznim tržištima u iznosu od 130 milijuna kuna. Navedeno je posljedica odlaganja novih poslova u prvom tromjesečju 2011. na tržištima kao što je Bosna i Hercegovina sukladno trenutnoj političkoj klimi, ali i činjenici da su narudžbe u istom razdoblju 2010. uključivale ugovor s bjeloruskim operatorom Beltelekomom u iznosu od značajnih 65 milijuna kuna. Porast ukupnih prihoda od prodaje rezultat je porasta prihoda na tržištima u regiji od 39% i porasta prihoda na Ericssonovu tržištu od 12% koje sada čini 38% ukupnih prihoda od prodaje.

 

Nadalje, istaknula bih da smo na Ericssonovom tržištu nastavili snažno djelovati, istovremeno prilagođavajući naše cijene rada da bi ostali konkurentni na sve zahtjevnijem globalnom tržištu, dobivajući i dalje nove odgovornosti.

 

Zahtjevni tržišni uvjeti koji su prevladavali u 2010. godini nastavljeni su tijekom prvog tromjesečja ove godine. Na domaćem tržištu smanjenje investicija uvjetovano je manjim prihodima operatora te zasićenim mobilnim tržištem i postojećom penetracijom fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa. Usvajanje Strategije razvoja širokopojasnog pristupa u RH, reguliranje optičkog širokopojasnog pristupa i očekivani dodatni rast mobilnog broadbanda zbog porasta broja pametnih telefona i drugih mobilnih širokopojasnih uređaja utjecat će na rast potrebe za infrastrukturom u smislu kapaciteta i kvalitete usluge.

 

Kompanija neprekidno preispituje svoje načine rada i organizaciju poslovanja kako bi se prilagodila promjenjivom poslovnom okruženju i promjenama u globalnoj Ericssonovoj organizaciji. Strateški prioritet nam je zadržati i proširiti odgovornosti u određenim segmentima poslovanja te stvoriti nove poslovne prilike i sklopiti ključne poslove.”

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

Dodatne informacije