Poslovni rezultati 
Rezultati poslovanja Ericssona Nikole Tesle u prvom polugodištu 2011.

Komentar Gordane Kovačević, predsjednice Ericssona Nikole Tesle:

 

„Poslovanje Ericssona Nikole Tesle odvijalo se u složenom i zahtjevnom okruženju obilježenom smanjenim investicijama operatora, kontinuiranim pritiskom na cijene i jakom konkurencijom. Na pojedinim tržištima svjedoci smo nepovoljnih političkih i gospodarskih kretanja. U segmentu industrije i društva  prisutan je trend rezanja budžeta i odgađanja investicija.

 

Prihodi od prodaje i knjižene naružbe niži su 4% odnosno 24% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine uglavnom kao posljedica nižeg volumena poslovanja na tržištima Zajednice Neovisnih Država, dok su poslovni rezultati na domaćem i Ericssonovu tržištu nešto viši od prošlogodišnjih. Premda tržišta u regiji bilježe značajan porast prihoda od prodaje, razina knjiženih narudžbi u prvoj polovici ove godine niža je od prošlogodišnje zbog odgađanja investicija kupaca.

 

Bruto marža niža je u odnosu na isto razdoblje prošle godine kao posljedica investiranja u tržišta u regiji s ciljem osiguranja novih poslova i jačanja tržišnog udjela. Nadalje, na bruto maržu utjecao je asortiman prodanih proizvoda i usluga kao i niže marže na određenim projektima u području industrije i društva. Zadržali smo stabilnu financijsku poziciju te ostvarili neto dobit od 36,9 milijuna kuna, dok je u istom razdoblju protekle godine otpis potraživanja na kazahstanskom tržištu imao za posljedicu gubitak od 42,4 milijuna kuna. Kompanija ima snažnu bilancu, a ukupna novčana sredstva uključujući kratkotrajnu financijsku imovinu iznose 542,4 milijuna kuna. Odnos vlastitog kapitala i ukupne imovine iznosi 75,8%.

 

Sukladno kompanijskoj strategiji pojačan je fokus na izvozna tržišta. Kroz strateške programe povećanja prihoda cilj je povećati volumen poslovanja s postojećim kupcima kojima nudimo transformaciju mreža i daljnji razvoj u segmentu višemedijskih usluga te širokopojasnog pristupa putem mobilne ili fiksne mreže. Nadalje, uz proširenje poslovanja s postojećim kupcima strateški cilj i naglasak je na dobivanju novih odgovornosti i stjecanju novih kupaca, istodobno vodeći računa o odgovornom upravljanju rizicima. Investiramo u razvoj kompetencija kako bismo uskladili svoje kompetencije s Ericssonovim i regionalnim poslovnim planovima za razdoblje do 2015. godine te osigurali kompetencije za najnovije proizvode i platforme bazirane na IP-u poput LTE-a, IMS-a, IPTV-a, itd. Na taj način unaprjeđujemo vještine zaposlenika u najatraktivnijim tehnološkim područjima, jačamo upravljanje projektima i olakšavamo suradnju i mobilnost svojih stručnjaka širom korporacije.

 

Krajni cilj nam je da razumijevanjem potreba kupaca i partnerstvom s njima povećamo vrijednost i kvalitetu ponude kroz kreativna i napredna rješenja te na taj način minimiziramo eroziju cijena.“

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

Dodatne informacije