Novosti


Rezultati poslovanja Ericsson Nikola Tesla Grupe za devet mjeseci 2017. godine

  Kategorije: Investitori Obavijesti Poslovni rezultati

Komentar Gordane Kovačević, predsjednice Ericssona Nikole Tesle: „Ericsson Nikola Tesla Grupa ostvarila je u prvih devet mjeseci 2017. godine 5,7% manje prihode od prodaje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Premda nam prihodi od usluga na Ericssonovom tržištu kontinuirano rastu još uvijek nismo uspjeli u potpunosti neutralizirati pad prodaje na tržištima Zajednice Neovisnih Država. Domaće tržište bilježi blagi pad, dok je prodaja na tržištima Jugoistočne Europe na razini prethodne godine. Ericssonovo tržište i dalje bilježi kontinuirani rast prihoda zahvaljujući širenju odgovornosti i novim kompetencijama naših stručnjaka u području razvojno-istraživačkih aktivnosti i drugih ekspertnih centara. Uspješno smo ušli u nova tehnološka područja što je rezultiralo otvaranjem novih radnih mjesta visoke dodane vrijednosti. U devet mjeseci ove godine zaposlili smo preko dvije stotine stručnjaka, prvenstveno u istraživanju i razvoju.

Rezultati poslovanja Ericsson Nikola Tesla Grupe za devet mjeseci 2017. godine

Gotovo svi ključni pokazatelji poslovanja bilježe pozitivna kretanja. Bruto dobit bilježi porast od 5,6% dok je operativna dobit viša 18,1% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Dobit prije oporezivanja viša je 8,7% te iznosi 67,8 milijuna kuna. Unatoč većoj dobiti prije oporezivanja, neto dobit je u padu 10,8% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje zbog izostanka poreznih olakšica za razvojno-istraživačke aktivnosti.

Bruto marža viša je od prošlogodišnje te iznosi 11,9%. Kraj trećeg tromjesečja zaključili smo sa zdravom bilancom i udjelom vlastitog kapitala u ukupnoj imovini od 30,1%. Ostvaren je pozitivan novčani tok od poslovnih aktivnosti od 39 milijuna kuna. Isplaćena je dividenda u iznosu od 119,9 milijuna kuna, tako da ukupna novčana sredstva uključujući kratkotrajnu financijsku imovinu krajem trećeg tromjesečja iznose 178,4 milijuna kuna. Učinkovitost obrtnog kapitala i dalje je snažna te mjerena u danima vezivanja obrtnih sredstava iznosi 33 dana. Stopa konverzije novca je 31%.

Na domaćem tržištu pozicionirani smo kao pouzdan partner našim kupcima u implementaciji tehnoloških rješenja za umreženo društvo. Naglasila bih da smo s dugogodišnjim partnerom Vipnetom potpisali višegodišnji okvirni ugovor koji obuhvaća modernizaciju i proširenja radijske pristupne mreže, čime smo zadržali poziciju jedinog isporučitelja u tom segmentu. Što se izvoznih tržišta tiče, u sljedećem razdoblju očekujemo nove poslovne prilike, prvenstveno na bosansko-hercegovačkom tržištu. Na tržištu Zajednice Neovisnih Država u tijeku su marketinško-prodajne aktivnosti na nekoliko projekata u telekom segmentu i segmentu Industrije i društva.

Krajem rujna obilježili smo 17. godišnjicu Ljetnog kampa Ericssona Nikole Tesle. Tijekom godina, u suradnji s fakultetima FER iz Zagreba, FESB iz Splita kao i mnogim drugim znanstvenim institucijama iz zemlje i svijeta, kroz Ljetni kamp prošlo je gotovo 800 najboljih studenata uglavnom iz STEM, ali i drugih područja. Ove godine u kampu je sudjelovalo 70 studenata s različitih fakulteta iz Hrvatske, Velike Britanije te Bosne i Hercegovine, koji su, uz pomoć mentora, timski radili na projektima u područjima interneta stvari - loT, analitike, sigurnosti i računarstva u oblaku. 

Kontinuirano se prilagođavamo zahtjevima i potrebama tržišta i naših kupaca te provodimo neophodne strukturne promjene. Ujedno, nastavljamo zapošljavati te ulažemo u razvoj znanja i kompetencija zaposlenika, kako bi pravodobno i kvalitetno odgovorili na zahtjeve globalnog tržišta i osigurali tehnološko vodstvo.

Tijekom trećeg tromjesečja fokusirali smo se na strateško planiranje za naredno razdoblje, detaljno analizirajući stanje na svim našim tržištima kao i trendove u ICT industriji. Cilj nam je ojačati poziciju u strateškim područjima: 4G/5G, sustavi za operativnu i poslovnu podršku (OSS i BSS), usluge upravljanja te IoT, koristeći najsuvremenije tehnološke i poslovne modele i koncepte, kao što su rješenja u oblaku, model sve kao usluga (XaaS), itd. Na internom Ericssonovu tržištu cilj nam je zadržati postojeće i proširiti odgovornosti uz visoku kvalitetu isporučenih usluga. S obzirom na trenutačno tržišno okruženje, položaj kompanije i poslovnu strategiju, u središtu naše pozornosti i dalje je jačanje profitabilnosti, operativna učinkovitost, odgovorno upravljanje rizicima te ulaganje u nova strateška područja.“

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice