Novosti


Vodič za preživljavanje u novoj generaciji poslovnog života

  Kategorije: Trendovi


Mobilne i digitalne tehnologije se sve više šire u društvenom, poslovnom i privatnom životu te mijenjaju način našeg rada. Prema studiji Ericssonovog laboratorija za umreženo društvo, zaposlenici trebaju usvojiti niz novih vještina da bi ostali poželjni na tržištu rada. Poslodavci moraju motivirati ljude da ostanu s njima s obzirom da zaposlenici imaju rastuću potrebu za  dubljom razinom smisla u njihovom životu.


Mobilne i digitalne tehnologije sve se više šire u društvenom, poslovnom i privatnom životu te mijenjaju način našeg rada. Ove promjene također utječu na naš rad i njegovu organizaciju. U izvještaju "Nova generacija poslovnog života – vodič za preživljavanje" Ericssonov laboratorij za umreženo društvo istražuje ove promjene te pokušava identificirati najznačajnije trendove.

Mikael Eriksson Björling, stručnjak za ponašanje potrošača u Ericssonu, kaže: "Željeli smo vidjeti koliko ste uspješni u ovoj novoj igri. Koja pravila trebate slijediti ako ste poslodavac ili zaposlenik? Iz tog smo se razloga savjetovali sa stručnjacima iz područja ljudskih resursa i organizacije, kao i vodećim arhitektima te poslovnim promišljateljima. Posjetili smo i niz malih i velikih naprednih tvrtki u SAD da vidimo kako organiziraju posao. Vjerujemo da će ICT biti glavni pokretač ove transformacije, a za nas kao kompaniju je važno prepoznati nove prilike i biti dio ove transformacije.“

Izvještaj opisuje novi poslovno okružje kao vulkanski krajolik: mjesto na kojem je malo sigurnih pozicija. U ovom okrutnom novom svijetu, bit će iznimno važno razumjeti potrebe, adaptirati se te izboriti svoje mjesto, a biti će i značajnih izazova pred organizacijama.

Pravila za uspješnog poslodavca:

  1. pravilo – Imajte vjerodostojnu misiju koja se temelji na vrijednosti – Ljudi imaju rastuću potrebu za dubljom razinom značenja njihovog posla. Oni žele da kompanije daju odgovor o razlogu njihovog postojanja. Ovi trendovi predstavljaju značajni pomak prema mjestu na kojem osobne vrijednosti, svrha i ciljevi postaju značajniji od novca, titula i zadataka.
  2. pravilo – Uspostavite otvorenu i demokratsku radnu kulturu – Raste značaj kulture koja povezuje zaposlenike organizacije i čini ih posvećene jedne drugima. Zaposlenici će njegovati njihove mreže te definirati prikladne radne metode temeljene na njihovim osobnim iskustvima i preferencijama.
  3. pravilo – Srušite organizacijske granice – U ovoj eri u kojoj se posao može odvijati bilo gdje, značenje ureda mora se ponovno definirati. Ured će biti mjesto za razmjenu, dizajnirano za optimizaciju kvalitete interakcije koja se tamo zbiva. Zaposlenici očekuju da njihova radna okolina bude prilagođena njihovim individualnim potrebama.

Pravila za uspješnog zaposlenika:

  1. pravilo – Vještine i relevantnost – Zaposlenici će morati usvojiti niz novih vještina da bi ostali relevantni i poželjni na tržištu rada. Tržište rada je u stalnim promjenama te diploma nije dovoljna za uspjeh.
  2. pravilo – Ovladajte samopromocijom – Rad u nestalnim mrežama naglašava važnost opisivanja i promoviranja osobnih vještina na uvjerljiv način. Budući zaposlenici su vješti u iniciranju projekata te stvaranju mikro grupa, uvjerljivo pokazuju njihov vlastiti doprinos određenom procesu i talentirani su osobni brand manageri.
  3. pravilo – Uvijek tražite bolje– U radu budućnosti nema sigurnog ili jednostavnog posla. Oni koji su uspješni u novoj okolini uvijek prate i druge mogućnosti koje bi im donijele bolje uvjete ili veće izazove. Zaposlenicima će biti zajedničko obilježje stalna aktivnost na online mrežama za zapošljavanje te stalni kontakt s njihovom osobnom mrežom prijatelja i poznanika.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle


   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


  Na vrh stranice