Novosti


Novi izvještaj Ericsson ConsumerLaba: Kako suvremena ICT rješenja olakšavaju život stanovnicima gradova

  Kategorije: Trendovi


Nova studija ConsumerLaba vezana je uz uporabu interneta i suvremenih ICT rješenja u službi svakodnevnog gradskog života, a obuhvatila je 9 gradova na raznim stranama svijeta: Peking, Delhi, London, New York, Pariz, Rim, São Paulo, Stockholm i Tokyo.

Zaključak: korištenje internetskih usluga temeljenih na suvremenim ICT rješenjima značajno olakšava život u gradovima. Veće korištenje pametnih telefona u gradovima širom svijeta  glavni je pokretač ovog trenda.

Građani žele koristiti mobilne telefone vezano uz zdravlje, bolju komunikaciju s državnim institucijama i efikasniji gradski promet. Ovi trendovi odražavaju se i na postojeće gradske strukture jer ispitanici žele da davatelji gradskih usluga budu glavni pokretači uvođenja suvremenih ICT rješenja u različita područja rada.

Ericsson je objavio novi izvještaj ConsumerLaba, o istraživanju provedenom u 9 gradova na raznim stranama svijeta: Peking, Delhi, London, New York, Pariz, Rim, São Paulo, Stockholm i Tokyo. Istraženi su različiti ICT koncepti koji će ljudima omogućiti da interaktivnije sudjeluju u životu svojih gradova te uživaju blagodati suvremene ICT tehnologije poput primjerice digitalnog praćenja zdravlja, interaktivne cestovne navigacije ili zajedničkog korištenja bicikala i automobila.

Michael Björn, odgovoran za istraživanja u Ericsson ConsumerLabu naglašava između ostalog da građani žele da postojeći davatelji gradskih usluga iste nadograde suvremenim ICT rješenjima povezanim internetom. To znači da se od gradskih vlasti, na primjer, očekuje da osiguraju ICT usluge u područjima prometa, javnih usluga i kvalitete vode. Zanimljivo je da su za sve testirane koncepte više zainteresirani građani koji žive u središtu nego oni koji žive u predgrađima gradova. Također, mlađi i zaposleni  najviše su zainteresirani za svakodnevno korištenje suvremenih ICT rješenja što znači da bi na taj način oni sve više doprinosili stvaranju tzv. pametnih gradova.

Promatrajući specifičnosti gradova, navodi sljedeće: "Delhi, Peking i São Paulo su postigli vrlo visoke rezultate vezano uz percepciju građana o koristi svih koncepata koje smo testirali – za razliku od Pariza, Londona i Stockholma. Na primjer, svega 41 posto ispitanika u Stockholmu - gradu poznatom po kvaliteti vode za piće smatra da je koncept ispitivanja kvalitete vode koristan, u usporedbi s 92 posto ispitanika u Delhiju."
Istraživanje je provedeno online u rujnu 2014. na 9030 korisnika iPhone i Android uređaja u dobi od 15 do 69 godina. Ispitanici su bili iz navedenih devet gradova te su reprezentirali 61 milijun građana, a svaki od ispitanika ocjenjivao je dvije trećine mogućih usluga.

Ericsson ConsumerLab je globalna agencija koja istražuje kako korisnici upotrebljavaju ICT rješenja, te njihov stav prema informacijsko-komunikacijskim tehnologijama u više od 40 zemalja godišnje. Kao svojevrsni glas korisnika, Ericsson ConsumerLab pomaže korisnicima kao i poslovnim subjektima te tvorcima javnih politika da se bolje međusobno razumiju i surađuju imajući na umu potrebe ponajprije samih korisnika kao i implikacije vezane uz korištenje ICT tehnologije u cijelom ekosustavu.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle


   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice