Godinu 2005., u kojoj je Ericsson Nikola Tesla (ETK) navršio 56 godina postojanja, karakterizira nastavak uspješnog poslovanja. Bila je to godina znakovita po daljnjem poslovnom rastu kompanije, uspostavi novih i jačanju postojećih poslovnih partnerstva, jačanju regionalne i globalne pozicije unutar Ericssona, a kao posljedica toga i značajnom zapošljavanju mladih stručnjaka, te stalnoj prilagodbi situaciji na tržištu i učvršćivanju puta poslovne izvrsnosti.
Uspješno poslovanje Ericssona Nikole Tesle temelji se na kvalitetnom i napornom radu svih zaposlenika kompanije, njihovom profesionalizmu i znanju. Način rada u kompaniji karakterizira inovativnost, kreativnost, timski rad i otvorenost prema novim idejama te novim poslovnim prilikama, efikasnost i zdravi poduzetnički duh.
Poslujući na taj način Ericsson Nikola Tesla pridonosi povećanju zadovoljstva svojih kupaca kao i dobiti i rastu za svoje dioničare i druge interesne skupine.
Poslovanje kompanije u prošloj godini odvijalo se uz snažnu konkurenciju na tržištu, posebno s Dalekog Istoka, zahtjevne kupce, sve veći pritisak na marže, ali i stvaranje novih poslovnih prilika. Kompanija je u 2005. godini u potpunosti ostvarila svoje planove, dio njih i premašila, tako da je prošla poslovna godina, u pogledu prodaje i dobiti, ponovno bila rekordna.
U usporedbi s godinom prije, Ericsson Nikola Tesla postigao je sljedeće rezultate:
- Porast prihoda od prodaje od 4,7%: 1.624,5 milijuna kuna u 2005. u usporedbi s 1.551,7 milijuna kuna u 2004.
- Knjižene narudžbe su na razini rekordne 2004., točnije u porastu su 0,2% (1.608 milijuna kuna u 2005. odnosno 1.605 milijuna kuna u 2004.)
- Bruto marža: 20% u 2005. (23% u 2004.)
- Operativna marža: 14,5% u 2005. (14,0 % u 2004.)
- Porast dobiti prije oporezivanja od 9%: 268,4 milijuna kuna u 2005. u odnosu na 246,3 milijuna kuna u 2004.
- Porast neto dobiti od 8%: 235,7 milijuna kuna u 2005. u odnosu na 217,4 milijuna kuna u protekloj godini
- Pozitivan novčani tok iz poslovnih aktivnosti: +47 milijuna kuna
- Stabilna i motivirajuća kompanijska kultura što se već sedmu godinu za redom potvrđuje u Dialogu, godišnjoj anketi zaposlenika o zadovoljstvu kompanijom
- Zadovoljstvo kupaca iskazano u godišnjoj anketi Customer satisfaction
Takvi poslovni rezultati mahom se temelje na ustrajnosti u radu s kupcima. Riječ je o ponudi novih poslovnih modela i inovativnih rješenja uz primjenu vrhunskih tehnologija, financiranju kupaca, prilagodbi kompanijinih aktivnosti njihovim planovima i potrebama, te aktivnostima usmjerenim na proširenje baze kupaca. I dalje se iznimna važnost pridaje provođenju programa troškovne učinkovitosti, a prodajni, opći i administrativni troškovi dodatno su smanjeni sa 7,4% na 7,0% prihoda od prodaje. Naglasak je stavljen i na upravljanje vanjskim dobavljačima, pri čemu transparentnost i konkurentnost imaju osobito važnu ulogu u smanjenju troškova.
Što se tiče upravljanja rizicima, kompanija je nakon revizije politike vezane uz rezerviranja za potraživanja od kupaca primijenila nove metode. Temeljitom analizom utvrđene su odgovarajuće rezerve za dugotrajna, visokorizična potraživanja koja pokrivaju sve rizike. Prepoznato je značajno smanjenje rizika za potraživanja iz Bjelorusije jer su se plaćanja počela odvijati prema utvrđenom planu, uz kraći rok naplate potraživanja, što je dovelo do smanjenih rezerviranja i jednokratnog pozitivnog učinka u 2005. godini u iznosu od 43,5 milijuna kuna.