Ericsson Nikola Tesla na razini korporacije ima odgovornost za više desetaka zemalja u Europi, Srednjoj Aziji i Srednjem Istoku. U ukupnoj prodaji kompanije u 2006. godini udio domaćeg tržišta iznosi 30 %, izvoz na interno Ericssonovo tržište iznosi 22%, dok izvoz u ostale zemlje predstavlja 48%. Najznačajnija pojedinačna tržišta u 2006. bila su: Hrvatska, Švedska, Bjelorusija, Bosna i Hercegovina, Kazahstan, Rusija i Crna Gora.
Prodaja Ericssona Nikole Tesle u 2006. godini u Hrvatskoj je osnažena i porasla je 1,4% u odnosu na godinu prije te iznosi 482,6 milijuna kuna. Na području fiksnih i mobilnih sustava, uključujući i mobilni Internet, nastavljena je uspješna suradnja sa strateškim partnerima Vipnetom,T-HT-om i Tele2. U suradnji s Vipnetom uveden je širokopojasni pristup Internetu kao pretpostavka za daljnju evoluciju 3G mreže te pokrenuta HSDPA mreža. Za operatora T-HT kompanija je modernizirala fiksnu mrežu i izgradila mrežu za masovno uvođenje širokopojasnih usluga i povećanje broja korisnika Interneta (IP, ADSL-EDA).S trećim mobilnim operatorom u Hrvatskoj, Tele2, potpisan je ugovor o isporuci opreme i cjelovitog komunikacijskog rješenja za izgradnju UMTS mreže kao i ugovor o pružanju usluge održavanja mobilne mreže, prvi takve vrste u Srednjoj Europi.
Također je s Vodatelom Hrvatska, jednim od najznačajnijih domaćih isporučitelja Internet usluga potpisan ugovor o izgradnji TriplePlay infrastrukture.
U području prodaje poslovnih komunikacijskih sustava kompanija je ugovorila niz poslova s velikim poslovnim subjektima (ministarstva RH, HEP, FINA, HŽ, INA i dr.). Posebno treba naglasiti realizaciju projekta integriranog informacijskog sustava primarne zdravstvene zaštite u Hrvatskoj. Ericsson Nikola Tesla se ovim projektom, u cijelosti razvijenim u kompaniji, dokazao kao isporučitelj u području sofisticirane i složene informacijsko-komunikacijske sistemske integracije.
Kada je riječ o izvoznim tržištima Ericssona Nikole Tesle, osim Ericssonova internog tržišta, ukupna prodaja u 2006. godini iznosila je 793,7 milijuna kuna.
Prodaja fiksnih, mobilnih i poslovnih sustava u zemljama ZND-a - Zajednice Nezavisnih Država u prošloj godini postignula je već tradicionalno dobre rezultate pri čemu je realizirano 548,4 milijuna kuna (porast od 2,8%). Najznačajniji ugovori potpisani su u Bjelorusiji s operatorom mobilne telefonije JV MDC Velcomom i operatorom fiksne telefonije Beltelekomom te u Kazahstanu s operatorom fiksnih sustava TeleKrona. U Rusiji je također potpisan niz ugovora s različitim operatorima u području modernizacije i proširenja fiksnih i poslovnih komunikacijskih sustava.
Na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore Ericsson Nikola Tesla ostvario je prihode od prodaje u iznosu od 233,2 milijuna kuna. Naime, u Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori izborno razdoblje kao i činjenica da 3G licence još nisu izdane usporili su brzinu ulaganja te su prihodi od prodaje Ericsson Nikole Tesle smanjeni u odnosu na prethodnu godinu za 14,7%. Značajni poslovi u području modernizacije i proširenje mobilnih i fiksnih sustava ugovoreni su s operatorima BH Telecom, HT Mostar/HT Mobilne komunikacije, Telekom Srpske, T-Com Crne Gore i T-Mobile Crne Gore. Posebno je važno što se značajni dio ugovora s BH Telecomom, najvećim bosansko-hercegovačkim operatorom, odnosi na poslove multimedije i sistemske integracije.
Usluge na internom Ericssonovom tržištu kroz prodaju znanja naših stručnjaka najvećim dijelom u Institutu za telekomunikacije (R&D) i Globalnom centru za isporuku usluga (GSDC), ali i kroz jedinice odgovorne za cjelovita rješenja i usluge, imaju sve veći udio u ukupnim poslovnim rezultatima kompanije. Upravo zbog toga se i u 2006. nastavio trend zapošljavanja novih, mladih stručnjaka u ETK. Izvoz na ovo tržište u 2006. godini iznosi 357,8 milijuna kuna što predstavlja porast od 20,7% u odnosu na prethodnu godinu.