Hotelska rješenja

Ericsson Nikola Tesla nudi rješenja, koja podržavaju specifičnost komunikacija u hotelskom okruženju, te omogućuju gostu jednostavan pristup komunikacijskim uslugama, a hotelskom osoblju poboljšanje učinkovitosti i produktivnosti uz pružanje kvalitetnijih usluga gostu. Pored hotela, navedena rješenje moguće je primjeniti za lječilišta, bolnice, kongresne centre i slično.

Ericsson Nikola Tesla nudi rješenje, kako za male i srednje hotele (10 do 250 soba), tako i za srednje i velike hotele (100 do nekoliko tisuća soba).

Rješenje za male i srednje hotele

Rješenje za male i srednje hotele (10 do 250 soba) zasniva se na Aastrinom komunikacijskom sustavu  BusinessPhone, koji pored brojnih standarnih poslovnih komunikacijskih usluga, sadrži integrirane usluge prilagođene za rad u hotelskom okruženju (prijava i odjava gosta s automatskim deblokiranjem i blokiranjem telefona gosta, automatsko buđenje, stanje soba, govorna pošta za goste i hotelsko osoblje, obrada i obračun poziva, prikaz informacije o imenu gosta i jeziku kojim govori na zaslonu telefona hotelskih službi itd.).

Rješenje za srednje i velike hotele

Rješenje za srednje i velike hotele zasniva se na rješenju za hotelijerstvo HAS (Hospitality Application Solution). HAS nudi usluge za hotelske goste, osoblje i administraciju hotela kao što su prijava i odjava gosta, stanje sobe, pozivi za buđenje, blokiranje i deblokiranje telefona gosta. Rješenje je potpuno integrirano u poslovanje hotela, te pruža potporu osoblju u radu i olakšava administriranje hotela. HAS se temelji na Aastrinom telefonskom PBX rješenju MX-ONE Telephony Switch/Telephony Server koje je prošireno funkcijama za hotelijerstvo. HAS podržava integraciju s hotelskim aplikacijama kao što su aplikacije za upravljanje hotelima FOS/PMS (Front Office System/Property Management System).